sjuk,öppet hus, meditation & matte prov

har gått runt och blivit sjuk.. Ont i halsen, ont i huvudet, ont i magen, hostar, feber & förkyld. Men jodå, jag lever än!

Skola idag till klockan åtta för var öppet hus, under dagen hade jag först matte sen engelska sen tema där vi hade meditation och trött och sleten som jag varit idag lyckades jag slumra till!

Följde med Amanda och Matilda hem för..hade inte hunnit åka hem för vi skulle samlas i skolan igen vid tjugo över fyra, så Matilda fixade makaroner och köttbullar och sen blev det fix sen iväg till skolan.

Imorgon har jag matte prov,ska bli kul att se hur se går. Här inte hunnit plugga och mitt huvud och framför allt hjärna är helt off. Men de återstår att se imorgon!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback