Jag har..

Ja har djupa sår utan några ordentliga spår.
Jag har alltid försökt stå på händer,så de ska se ut som ett leende med tänder.
Jag har lärt mig att gå långsamt på ordentliga spår.
Utan några underliga får.
Jag har lärt mig lyssna och förstå utan något konstigt hallå.
Lärt mig baka utan några konstiga sprakar.
Sett livet från en annan vinkel än syn vinkeln.
Sett himlen byta färg utan pensel och färg.
Sett livet gå från toppen och nuddat botten.
Gett livet en chans utan framgång.
Sagt stopp utan att stoppa.
Haft många motgångar, få framgångar.
Trillat från toppen ner till botten.
Det är där ifrån jag har fått mina djupa sår utan några ordentliga spår och utan några konstiga får.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback