Jag saknar dig.

Grattis på namnsdagen farmor,jag hoppas du har det bra där du är. & att du tänker lika mycket på oss som vi tänker på dig.

Jag trodde aldrig jag skulle klara av en dag utan dig eller åtminstone ville jag inte klara en dag utan dig,men jag har klarat flera år. Men mina tankar går till dig. Flera minuter om dagen.

Och du ska veta att vi saknar dig något enormt och att vi tänker på dig dagligen.
Du är den bästa utav dom allra bästa.. & du försvann från mitt liv.
Åtminstone från världen men inte bort ifrån våra hjärtan och tankar.

Jag ville bara att du skulle veta att vi tänker på dig och att vi saknar dig i massor.
& sen ville jag vara önska dig grattis. Grattis på din namnsdag.

Jag älskar dig.

Mycket kärlek.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback