Juste..har ju en blogg.

Nu har jag lov, eller okej..har haft de i några dagar nu.
Kusin Isabelle är hör nere i lilla pukavik och glider runt med min lilla syster.

Igår drog jag,Jessika och Jussi in till Kristianstad och gled runt och chillade.
Sen körde vi igenom typ hela Olofström brist på att inte komma på något och göra.

Ringde till Matilda och Linus och hörde med dom om dom var på att dricka lite.
Så vi satt nere på mitt rum jag Matilda Linus Jessika och Jussi.
Riktigt skoj.
Blev kanske lite för mycket dricka för min del..men come on vi lever bara en gång!!

Idag har jag varit i Karlshamn med mormor kusin och syster.
Trevligt.
Imorgon drar vi in där igen för att kolla på bio!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback