Ajjjj..

Jag vet inte riktigt men är rätt säker på att det inte är så här det ska se ut!?

Igår efter jag hade duschat så tig jag en titt på min tumme..
För ungefär två månader sen så brände jag min tumme på plattången!?
Det gjorde ont.
Duschar man nu med tummen så blir den helt uppsvälld och konstig..
Kolla bilden nedan!

Under helgen så drog någon mig i håret så jag blev alldeles öm och fick en bulla, flera tusen personer trampade på mina fötter.
Jag slog i mina tår lite här och där.
Jag skulle flytta en bänk och fick den över mig åkte hem med två blåmärken.
Skulle ge kaninen mat, blev rädd och slog till gallret.. Fick ett blåmärke.
Skulle ta någonting g från marken Felicia knäar mig i näsan, sparkar i tån i en järn grej.
Slog mig på fingret och har jätte ont.
Osv osv, inte min vecka eller helg..
Cut cut cut jag mår så dåligt..
Fast nej.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback