Min värld

Jag klarar inte av tanken på att det är någon annan,någon annan istället för mig som får dina god natt pussar.
Som får dina god natt sms.
Som får vakna upp med dig liggandes vid sin sida.
Tanken sviker mig,får mig att vilja ge upp hoppet,ge upp hoppet om att det någon gång ska få bli jag som blir den lyckliga.
Som får känna dina oundvikligt silkeslena läppar mot mina.
Somna med ett leende efter sista smset för dagen.
Få vakna upp med känslan utav lycka och glädje,få se dig ligga där..där jämte mig i min säng.
Få känna din närhet höra din röst.
Få hålla om dig,hålla om hela min värld.
Tanken får mig att vilja gråta floder,gråta tills du dyker upp vid min sida.
Jag vill ha dig här,nu,sen & för alltid.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback