idag konfirmerars vi!

Om bara några få timmar så åker jag till kyrkan.
Kvart i tolv ska vi vara där.
Med andra ord så konfirmeras jag idag.
Kommer nog bli skoj. :)

Och herre gud va de har varit skönt att sova i sin egen säng igen.
Har inte sovit så här bra på länge. :O

Igår så skulle jag och pappa laga min sony ericsson w995..
För några knappar har lagt av och det går inte att ladda den.
De gick bra till en början sen försötrde pappa "skalert" på den och flera knappar la av.
Så om de är någon som har en sony ericsson w995 så tar jag jätte gärna emot den.
Just nu har jag en gammal gammal LG men ska flörta lite med bror min så jag får en utav hans "gamla" mobil. ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback