tack!

Går dagen blev bra och jag hade de riktigt trevligt.
tack alla som gjorde min födelse till något riktigt skoj.




dock åkte vi ju hem väldigt tidigt och där med missade vi de roliga ;)
höhö.. dock ska vi inte snacka om de här :P

Kom hem tio i tolv och gick ut och gick en runda bara för att.
riktigt skönt faktiskt.



& tack till ALLA som grattade mig igår!
ni är guld värda hela bunten!♥

idag har jag varit på gudstjänst var sista gången men följer nog med Amanda & Matilda nästa gång ändå.
och nu har jag precis kommit hem från kristianstad.
var där med pappa och kollade lite.
köpte inget intresant så jag ska inte tråka ut er med att skriva de. ;)




Postat av: tusse

Vinnaren av dagens blogg är uppe nu! Anmäl dej gärna igen :)

2011-03-13 @ 19:53:28
URL: http://tussex.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback