som en fisk på bilen.

jag har världens bästa & mest underbaraste vännerna jag lovar.

vad hade jag gjort utan dom?
vad hade jag varit utan dom?
hur skulle jag klara mig utan dom?
hur skulle jag orka med morgondagen
om det inte vore för dom?

jag måste ju ha varit en favorit utav guds barn eftersom han gav mig dom
underbaraste personerna i världen.

mars månad den bästa månaden jag svär.
jag har fått så många nya vänner lärt känna nytt folk
blivit mer social och mått allmänt bra dagligen.

amanda matilda my anton david
just nu är ni de viktigaste i mitt liv.♥


nadja,jag älskar dig.

Postat av: nadja

aaaaw, gullis, gulligt värre att du strök över deras namn o lät mitt stå!!!

josefine simonsson jag älskar dig! <3

2011-03-14 @ 18:42:24

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback