min helg.

Jag kommer inte kunna blogga förrens på söndag och vet inte om jag hinner
slänga in ett inlägg imorgon.

Eftersom att jag ska på konfermations läger imorgon och bussen går vid åtta
och jag ska vara hos Amanda & Matilda innan tio i åtta.
Så de blir att gå och lägga sig tidigt och vakna dunder tidigt
för att packa ner dom sista grejerna innan vi åker imorgon.
Lägret blir på Södra hoka och kommer nog bli riktigt trevligt.
eller..jag hoppas i alla fall på de. :)

& sen när jag kommer hem på söndag är de bara
att slänga upp Non och hemkunskapen och börja plugga de sista för
på Måndag har jag båda proven direkt efter varandra,
som jag tycker är väldigt taskigt..
& sen på Tisdag har jag matte prov..
jag säger bara.. lycka till josefine lycka till!

I kväll har jag inte gjort speciellt mycket, klippte upp mitt hår lite.
Tyckte de hade blivit för långt.
Så nu ser de i alla fall lite bättre ut fast dock syns de knappt inte..?
& jag MÅSTE färga håret snart för utväxten är inte speciellt liten..
& sen har jag bara umgåts med familjen. ♥ :P

Shit vad detta inlägget blev långt..nog bäst att jag slutar skriva nu..

syns i morgon eller på Söndag.
Hadé! :) ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback