jag vill tillbaka!

oh oh oh!
jag vill tillbaka tillbaka tillbaka!

Konfermations lägret har bara varit bäst och jag har nog aldrig haft roligare!
de har varit galet kul & jag vill bara tillbaks.

Igår så åkte vi till ysane kyrka och väntade på att bussen skulle
komma och hämta oss.
Åkte till Södra hoka och ja, åt frukost och har nog aldrig skrattat så mycke.
de var något utav de roligaste jag har varit med om.
V hade dom bästa och dom mest underbaraste ledarna, jag lovar!
David L satt i alla fall med oss vid frukosten och en riktigt rolig prick de där alltså!

Sen rullade dagen på och sen var de lunch så satt vi med David L , Anton och sofia
tror jag de var?
i alla fall satt med david varje gång vi skulle äta någonting typ
och några andra utav ledarna.

Fick besök utav david l på rummet spelade kort och lite sånt trevligt värre.
Ledarna frågade om jag Amanda Matilda My och Felicia ville sjunga själva i kyrkan dagen efter alltså idag
coh de ville vi.
Vi sjöng du omsluter mig gick riktigt brr.

På kvällen skulle vi sjunga och massa sånt blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig.


vi skulle gå ut och tända ett ljus för någon som dött
och så snackade vi lite och ett två tre så brött jag ihop i gråt och amanda där efter.
Världens bästa Sofia tog hand om oss tack!♥

och sen idag så var vi i kyrkan vi sjöng och läste upp några böner och sånt.


ETT DUNDER STORT TACK FÖR DEN BÄSTA HELGEN EVER!
Underbart folk underbara minnen ja allt är helt enkelt underbart.

Emma & Marie & David A & David L & Anton & Sofia underbara ledare
tack för att ni gjorde helgen till något man aldrig glömmer! :)


Saknar alla och allt jag vill tillbaka!

Postat av: nadja

tände du för mammi???.... måste prata med dig imon.. om ett par saker som involverar mamma.. kom ihåg det!

2011-03-06 @ 19:05:55
Postat av: Anonym

Hej! Ska vi följas via bloglovin? :)

2011-03-06 @ 19:59:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback