sjuk? ja så är de nog.

Blev ingen skola för mig idag.
mådde inte alls bra när jag vaknade idag
och de blev inte speciellt mycket bättre sen heller.
fast nu mår jag faktiskt rätt bra ändå.

Mamma och jag åkte in till karlshamns och kollade min syn
för att vi skulle skicka iväg en blankett om
moped korts tillstånd eller vad de heter.
Och som tur var hade jag inget fel på de.

Gjorde presic något test om mopeder och fick 39 av 70..
vet inte riktigt hur de här kommer att sluta..

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Idag har jag jobbat och så, Imorgon vet jag inte... :) Vad ska du göra för roligt nästa vecka då?

2011-01-22 @ 17:12:11
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback