The dream is not over.

utveckling samtal check! :D
alltid lika positivt och glatt på sånt alltså.
Jag är en duktigt tjej med rätt dåliga betyg.. hm ja borde ju gå ihop!?
eller?

Nu blir det i alla fall att fortsätta med massa plugg.
Imorgon har jag matte prov och jag är inte alls taggad.
& jag kan inte speciellt mycket av de heller.
procent är inte riktigt min grej känner jag.
Men jag ska ändå göra mitt bästa.
För jag känner att jag vill vara en duktig tjej med bra betyg.
Ja så känner i alla fall jag. :D




- bilder sen imorse.
älskar soluppgånger/nergångar så himla vackert.
& himlen såg så fridfull ut.
gillar läget.

Grattis Matilda till Am-körkortet glad för din skull! :)
Puss!♥

Postat av: Pernilla

Du visste väll om att du kan ha sån panel för frågor i sidan på din blogg? Jag har det på min, tycker det är riktigt smidigt. Dessutom lättare för oss läsare att ställa frågor till dig och så kan vi läsa andras och dina svar :) på http://www.valresultatet.se har jag gjort min, där kan man även göra omröstningar osv! Glöm inte titta in på min blogg också! :) Msyiga bilder



mvh

pernilla

2011-04-06 @ 16:29:18

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback