som att kasta sten i vatten.

Drar till skolan imorgon bara för att inte missa sista dagen
innan påsk lovet och två veckors prao. :)
Dock mår man ju som man gör men de får gå i alla fall.^^
Som sagt så var jag och skrev upp idag.
Kan inte påstå att mitt resultat var rättvisst någonstans.
att få 51 är så irreterande. :S
Med andra ord var jag ett poäng i från att klara det.
& jag är galet sur.. :(

Får se när jag skriver upp nästa gång.
Hoppas på att det blir tredje gången gillt då.
Dock finns det ju inte så mycket att göra åt saken. :(

- bild i repris.

Fast jag är glad för killen som satt jämte mig.
Han klarade sitt bil körkort så grattis till honom!:)
Tror han fick 67 eller någonting.
& även grattis till tjejen som också tog moped körkort hon fick 56.
vissa har tur.
Men GRATTIS till er! :D

Snart drar jag mig och sover.
Så att jag kommer upp imorgon.
Har ju haft men egna lilla sovmorgon.
Tisdag, Onsdag & Torsdag.
dock har man ju inte mått så bra när man vaknat..
Men i alla fall. :)

Puss på nosen!♥

Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag har en veckans blogg tävling på min blogg och priset är såklart en länkning vilket kommer ge dig högre besökarstatistik! Så om du är intresserad får du gärna kolla in min blogg!

2011-04-15 @ 17:42:20

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback