I don´t know anymore, I don´t know anything.

ni får ursäkta stavningen men jag orkar inte bry mig..

Handen värker som bara den sen igår.
Vi hade Dodgeball turnering.
Gick inte super bra kanjag ju inte riktigt påstå.
Men glada? ja de är vi ändå.
Vi är alltid glada.
Japp, såna är vi ;)

I alla fall så var vi dom ända tjejerna.
& de var sex lag.
Vi var semst och kom sist  vi fick hela...
haha, nyfiken på våra poäng vi samlade ihop?
isåna fall..va inte de för vi fick bara hela -13 poäng ;)
hahhahh,vi är kassa!
Min hand är helt förstörd kan knappt göra någonting med den..
sorgligt nog dock hade jag riktigt kul i går så jag struntar i den för ett tag.

Efter turneringen så stack vi till donken med några motståndare?
vet inte vilka domd är typerna va men vi hängde på i alla fall.
Så vi var hemma rnt klockan ett.

& idag har jag inte gjort mer än att plugga och kolla på film och umgåts med syster & hennes kompis.

puss!♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback