lalalaa

dålig uppdatering?
jo jag håller med..

syster fyllde som sagt åtta år i fredags mycket trevligt.
men filicia har smittat mig så jag är som gott som sjuk.
jag åkte hem från skolan i fredags.
kom hem och somnade och sen väkte syster mig när vi skulle äta.
så de blev att jag sov i hela fem timmar.

lördags igår.
kom felicia till mig vet inte riktigt vad vi gjorde men typ.
vi gjorde armband (y) och satt vid datorn snackade och lite sånt.
vi skulle egentligen sova hos mig men sen bestämmde vi oss för att sova hos henne.
klockan nio-tio igår då när vi va hemma hos henne så jaa.
en sak är klar nu i alla fall jag tål inte katter.
ögonen sved som fan och var alldeles röd i ögonen och hade stora ögon påsar ovanför ögonen(!?)
men aah,mamma fick komma och hämta  mig.

och idag ser inte mina ögon helt normala ut i alla fall.


sticker till mrmor och stananr där tills imorgon!




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback