Can I kick it?

En helt vanlig skoldag idag förrutom en sak..
my var inte där..hon har varit hos tandläkaren hela dagen nästintill.

och jag har saknat henne hela dagen.
annars har skolan nog varit som vanligt.
var äcklig mat så jag och fillan gick till kontan och köpte oss två frallor var
och en loka och satte oss vid vår korridor och åt.
folk tycket att vi vart lite konstiga..men vadå?

yeah yeah.

hade även idrott idag vi var tre tjejer(y)
och sen typ siså där 12 killar eller något
Och en massa som kollade.
usch och fyyy för de där.

nej,just nu och sedan jag kom hem så sitter jag här och pluggar järnet.
imorgon har jag NO prov och jag hoppas att det går bra.
jag har även fixat de sista med engelskan.

så resten utav  kvällen nu kommer jag troligtvis spendera vid tvn och kolla
på idol och dregla över alla snygga killar.

och som ni kanske ser så har jag ändrat lite på bloggen.
om ni inte ser de så tryck på F5 :))

Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR! =)



En modeblogg! Tips till både tjejer o killar =)

kommentera & Följ gärna skulle vara snällt o uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-14 @ 21:15:57

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback