Break your heart.

På no:n så bestämmde jag mig för att  min efterlängtande nadja skulle
sova hos mig.

Så efter skolan drog jag & matilda hem till nadja för att hämta saker till henne.
Och som vanligt så blir det aldrig som vi tänker på.
För tessan nadjas syster skulle lämna oss men de sket sig
men som tur är så har jag världens bästa mormor
så hon kom och hämtade oss.
Tack mormor du är bäst & jag älskar dig!

För övrigt idag så kom min älsklings Elin till skolan och hälsade på.
Och tro det eller ej,men jag började gråta....Elin jag älskar dig och jag saknar dig något
fruktansvärt!

Och inte nog med det,fick även reda på no omprovet som jag hade...
usch och fy ska troligtvis ha omprov igen.
detta är inte okej!

Postat av: Anonym

du allt vi tänker ch bestämmer ss för.. allt skiter sg xD jaja vi kom till pukan iaf xD älskar digggggg! <3

2010-10-01 @ 17:24:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback