the botten is nådd.

Blev en massa idol tittande igår med familj och vänner.
& massa singstar fast där var det bara jag mamma jacqueline och pappa
som sjöng.
tro de eller ej men under hela kvällen så förlorade jag bara en gång.
det känns så himla bra.

vaknade för ungefär tjugo minuter sen.
vet inte riktigt varför jag sov så här länge?

men men vid klockan tre sticker jag och min familj till lilla norje
för att vara på kalas hos min farfar.
trevligt värre.
så vi får faktiskt se om det kommer något mer inlägg idag.

Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

Är du intresserad av smycken?

har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke till värde av 399 kr, kika bloggen för mer info!:)

2010-10-02 @ 16:22:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback