Massor med bilder från skolan..

..men dock är de inte jag som har tagit dom.
för bilderna jag har tagit blev helt cpiga.
Så jag har tagit bilder från andra i skolan.
Men jag hoppas de är okej?
annars får ni säga till!


Amanda,Nadja,My

Amanda.

Nadja.

Madicken,Jessika,Vanessa,Emmie,Bianca.

My.

Daniel,Erika

Danny.

Jessika.

& lilla matilda.
bild på mig kommer "kanske" lite senare eller någongång.

Och de har verkligen varit en bra sista dag iskolan
in för höstlovet så jag klagar inte.

Och jag har också fixat en ny header.
om ni inte ser den tryck F5.
:))))))

Postat av: becca

sv: sj väljer jag bus :D allt ba idag? =)

2010-10-30 @ 08:26:25
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback