jessika?jag älskar dig.

Precis varit ute och gått en väng med jessika.
riktigt mysigt.
fanns så mycket som vi behövde prata om.
& Jessika jag älskar dig.
du är min bästa vännu och för alltid.
and yes I need you now and I need you forever baby!

Postat av: jessika

jag älskar dig bästavän!

nu o föralltid baby<3

2010-10-25 @ 07:08:13
Postat av: Becca

sv: vinnaren av nattens blogg är nu dragen.. skynda in och kolla om det blev just du som blev den lyckliga vinnaren?? :b



Vann du inte denna gången så var med i kväll då jag lägger upp en ny nattens blogg med start 17:00



Vinnaren publiceras med sin header och blogg adress :)

2010-10-25 @ 08:11:47
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback