Det snurrar i min skalle.

jag tar och spottar in ett inlägg nu vavava(!?)
fråga mig inte...

Skolan idag var som alla andra måndagar förutom
att jag var förbannad på Martin för att han inte lyssnar på mig
på hemkunskapen.
men de fick gå ändå.
dagen gick i alla fall vidare
& resten utav dagen har väl varit helt okej?
ja vi säger de i alla fall.
Resten utav dagen kommer jag tillbringa på mitt rum för att
plugga järnet för jag måste göra mitt tredje omprov med
blommorna snart antar jag.
Och sen är det massor utav prov denna och den kommande veckan
som jag vet nu i alla fall. Men jag antar att det kommer upp fler prov
dom kommande dagarna.
men det får väl gå prov har väl något med skolan att göra?
ja så är de förstås!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback