dag ett.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Okej, jag heter Josefine Simonson.
&
jag bor i en liten by i blekinge mellan sölvesborg och karlsahman son heter pukavik.
en övergiven och helt död liten by.
där det inte händer någonting alls.
Men jag bara älskar att bo här.
alla känner alla och alla har kolla på alla nästintill.
Jag har varit bosatt här hela mitt liv och de är inte något jag ångrar.
Jag bor här med min mamma,pappa,bror & syster.
Jag är i alla fall är född 12 mars 1996 i karlskrona.
& döptes i ysanes kyrka.
jag har världens bästa släkt också trivis med mitt liv.
jaooo, nu tänker jag sätta punkt.
Kommer inte på mer att skriva eller berätta om mig.
men ni vet att ni får fråga om de är något ni undrar över.
kram!♥

Postat av: evelina

sv: jo tyvärr

jag har varit hos han flera gånger och hon har skrivit massa problem o sånt som hänt o massa fester

som t.ex att hon var lullig på en fest för nån vecka sen och höll på med robin sen kom någon in och skrek: jag älskade verkligen dej ville att du skulle få de bästa blablabla

och att hon hade sex med sin storebrors kompis o patrik va tvungen å köpa dagen efterpiller o han va sur.

så jo jag vet nog mer än du tror.

2010-11-23 @ 20:39:49
URL: http://evelinahakulinen.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: fråga henne.

tro vad du vill jag orkar inte bry mej om så patetiska saker som dethär och det töntigaste som finns är att ta det över internet.

och en fråga, låter vi inte henne va ? vad har jag gjort henne ?

2010-11-23 @ 21:02:09
URL: http://evelinahakulinen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback