underbara hällevik.

Duschade innan med ägg i huvet vet inte riktigt om de blev någon skillnad.
men ändå.
håller på att städa på rummet fast de blir bara stökigare.
nadja ringde innan och hade komit på en plan hon och nellie.
så jag sticker nog snart till dom.
nellies underbart snälla mamma kommer och hemtar mig om en timme typ.
så de blir för mig att slänga undan alla mina grejer och sen packa för
jag kommer troligtvis sova hos underbart sakande nadja i natt.
så de blir nog inget mer inlägg för mig idag kommer imorgon.
och förhoppnings vis så kommer det bilder också.
fast de bros på om min mobil är framme under dagen.
seeya!
bjuder på en otroligt gammal bild på mig och nadja!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback