fyy

kom hem för en halv timme sen eller något.
Som jag skrev innan så stack jag till Matilda.
snackade lite och så,sen träffade vi jessika
gick en sväng och sen skulle Jessika hem.
så jag och Matilda bestämde oss för att gå hem också,
så nu sitter jag här och tråkar.
Ska snart gå och lägga mig för jag gör ändå ingenting.
imorgon-idag vet jag inte vad jag ska göra eller vad
som händer,jag hoppas på att de händer något trevligt
i alla fall.
mitt sommarlov har nog varit de tråkigaste på länge.
skulle faktiskt kunna gå i skola nu istället.
Saknar sommrarna på öland med nick.
och sommrarna i pukavik med Emelie jag saknar de något sjukt.
visst jag har väl haft de kul ändå.
men inte som jag brukar ha.
mitt liv är något utav de tråkigaste som finns jag svär.
händer ingenting och inte gör jag något åt de heller.
Sitter här i min lilla värld och känner hur mycket jag missar.
och hur tjockare jag blir,nej fyy!
detta måste få ett slut..


usch nej jag ska inte sitta här och tycka synd om mig själv.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback