dag åtta,försenat.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.


hann inte göra denna igår.
hann inte blogga överhuvudtaget.

Ett ögonblick?
alltså något som jaghar varit emd om som jag
minns väldigt bra.

de är nog när min mormor kom springandes i min "korridor"
när min lillasyster föddes.
hehe,usch vad jag blev glad men de var då också pinsamnt.
Jag gick i nollan och min mormor kom springandes och skrek:
-De blev en flicka,de blev en flicka!
Josefine de blev en flicka.
ooh,gud vad jag saknar de.



Nu sticker jag till mormor för att äta frallor med
Felicia och lillasyster!
tjingeling.

Postat av: F E L I C I A

måste varit ett ganska speciellt ögonblick, som du förmodligen aldrig glömmer.. :)

2010-12-02 @ 18:57:32
URL: http://fallizeh.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback