2010-2011? ohohoh! |~~|

En kort sammanfattning av året nurå.

Liseberg
midsommar
Valborg
Sweden rock
öland
och
hela sommaren har verkligen varit BÄST!

tältat med emelina älskling
hittat massor med nya vänner.
och jag bara älskar de.
De är helt sjukt att 2010 är slut om bara några timmar de är helt galet.

Förövrigt så har året haft sina vändningar sina bra och dåliga dagar/månader
eller ja..
Men de är väl ändå så ett år ska vara?
Året har varit kanon,lärorikt och spännande.
Jag ser verkligen fram emot ett nytt år nu och jag kan bara hoppas på att
detta året blir tuffare än dom andra åren som varit.


TACK FÖR ETT DUNDER SUPER TUFFT COOLT ROLIGT RANDOM EPIC ÅR DUDE`S!



OCH VET NI!?
VI SKA SPRÄNGA HELA PUKAVIK SÅ ATT DE BLIR EN STOR TUFF REGNBÅGE!
JAG BARA ÄLSKAR BOMBER & RAKETER! :D :D :D :D :D



för den delen igår när jag och felicia var i stan igår så höll jag på ooh dö.. :(
Jaghade precis varit och tagit ut pengar då de kommer och kör förbi en röd volvo
som har fönstret ner rullat och jag trodde dom hade ett tomtebloss i handen men...
Ett två tre släpper dom den och "BOOOOOM" jag trodde jag skulle de... :(
MEN DE VA FETT MED KUL! :) :D

Postat av: Anonym

ha ett as bra avslut nu!

vi ska göra detta nya året så jävlaa välkommet fyfan vad vi ska röja i år simonsson!

fyfan vad jag älskar detta jag är så jäkla taggad!!!!



ha det as bra sup inte skallen i bitar nu bara! puss puss

2011-01-01 @ 02:00:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback