I can see you smile at the sky

Jag skulle inte tacka nej till en dejt med sängen just nu
för jag är grymt trött efter en lång dag i skolan.

Skol foto och sånt där en skillt foto idag också för den delen.
jag kommer se helt väck ut eller något.
yeah!
som vanligt om man säger så.


för övrigt så måste jag bara säga..

Vila i fred Johanna de som hände dig
var inte rätt du lämnade jorden för tidit.
ett liv utan dig var inte ner skrivet.
Jag kände inte dig men jag känner många som kände dig.
enligt vissa så var du helt underbar
enligt andra jaaa.vad ska jag säga helt och hållet motsatsen.
men att en så ung flicka skulle behöva lämna oss så här
är bara inte rätt.

VILA I FRED JOHANNA!<3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback