vill man så kan man!

Har haft två prov i rad idag.
gick nog ändå helt okej,de kändes i alla fall bra
tack oh lov.
dock hade jag inte pluggat speciellt mycket.
efter som att jag har varit upptagen hela helgen
och jag vill bara tillbaka ohja!

Fick tillbaka något skriv grej från Svenskan idag och hade lyckats
få mig ett helt vg riktigt nöjd .
Dagen i största almänhet har väl varit riktigt bra.
dock börjar jag tröttna och vill bara ha somarlov.
för de hade varit så skönt just nu anser jag.

Efter skolan har jag inte gjort speciellt mycket.
Mobilen cpar totalt och där man laddarden är typ sönder...
katastrof, vad gör jag om den går sönder!?
I alla fall inte gjort speciellt mycket mer än att
klingat lite på gitarren och försökt spela några låtar.
dock låter de ju för jäkla dåligt...

Men oh övning ger färdighet och vill man så kan man!

Jag vill men dock kan jag inte... men lära mig? ja de ska jag göra tänker inte ge mig förrens jag kan klinga riktigt bra!


Puss!♥

Postat av: nadja

njaaaa, förövrigt har dagen inte vatt såååååbra va????

2011-03-07 @ 20:27:03
Postat av: clarabloggaR

Söt blogg vad har du gjort idag?? ;)

2011-03-08 @ 16:35:05
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback