ohohohoho! panik!

jaaa,alltså meningen var att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll.
Eftersom att jag har varit sjuk sen i onsdags och varit uppe väldigt länge dom dagarna.
Men mina planer gick inte som jag hade planerat..
Jag gick och la mig klockan åtta eller någonting(!?)
Eftersom att jag är fullt medveten om att jag har sömn problem..
Men jag kunde inte sova...
Så nu vid tjugo i elva eller någonting så gav jag upp
så jag vandrade ner och började städa
eftersom att det är alla hjärtans dag imorgon kan man ju alltid vara lite snäll.
men sen märkte jag att jag vart fruktansvärt hungrig!
Tur att jag var iväg med mormor innan idag och köpte bland annat
"TRUMVEVEL"
KYCKLING!
ohoho,så himla gott!
Och nu sitter jag på golvet vid tv:n och framför hur stor tv:n nu är de vet jag inte.
Men enligt mig är den helt lagom stor..
Fast ska man gemföra med nadjas och deras så är den ju nästan lite!?
haha, jaja i alla fall mina planer nu är i alla fall att leta upp en film att kolla på
och försöka somna till den eller något
fast jag är sjukt pigg! ;(((
de ska man ju vara på dagen right?
men jag är de på natten då jag ska sova...
Ne,natti på er!

PUSS!♥

Postat av: nadjaaa din bästiiis

hahah ska man jämnföra med nadjas är den ju nästan liten.. hahahaha det var super gulligt...

jag älskar dig.....mer än du tror kan jag lova!!!

2011-02-14 @ 20:48:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback