bla bla bla.

tänkte först skriva att julafton är över och bla bla bla.
men jag tror faktiskt att ni är medvetna om de.
de är rätt sjukt...
haha,vi bloggare vi skriver om såna självklara saker som folk redan vet och sånt.
liksom hallå vi skriver typ "imorgon är det julafton!" , "julafton om två dagar!" , "Ny år nästa"
och massa sånt? :S
men jag tror att alla redan vet de är och är medvetna om de.
när jag väl tänker efter så skriver man nästan inget vettigt.
och jag förstår inte riktigt hur de kan vara intressant att läsa andras ord och sånt när man
inte känner människan som sitter där bakom dataskärmen.
om jag ska vara ärlig så fattar jag ingenting med de här med att blogga..

men visst kan ju alltid vara kul och läsa sen när man blir äldre. :)

Har i alla fall städat rummet och varit hemma hos mormor och morfar
och ätit där alltid lika trevligt. :)

Imorgon fyller kusin vitamin 9 hela år.
"tiden går så fort hon var ju nyss nyfödd.
lilla söta isabelle jag älskar dig snuttan!"

där med blir det att åka hem till henne och fira den lilla söta saken!:D






Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback