nadja älskade nadja.

Åkte som sagt till hällevik i för går sov hos nadja.
under dagen så var vi med nellie riktigt trevligt.

Nadja följde med mig hem igår och har sovit hos mig inatt.
gårdagen var underbar.
när vi kom hem till mig så tog vi cyklen ner till lilla norje
och satte hos vid stranden med lite fika.
Fotade och lite sånt och hade almänt trevligt.
cyklade vidare till Norje skola otroligt vad man kan sakan en skola!
efter det fortsatte det mot havvan (en fritidsgård för dom sominte vet).
sen begav vi oss hemåt.
blev att kolla på film.
Wallander Vålnaden.
trevligt.

idag har vi inte gjort så speciellt mycket förutom att äta frukost och sitta vid datorn.

skriver mer sen,puss!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback