Back In The Day.

"That smile on your face
The truth in your eyes The touch of your hand
Let's me know that you need me.."


Passat lillasyster hela dagen.
vi har hunnit med allt möjligt städat en massa.
Spelat spel varit på Alholmen
kollat på film & fixa inför maten.
Mamma & pappa kom hem klockan fem och jag har inte
gjort något speciellt sen dess.
Lyssant på massvis musik och ätit och bara suttit vid datorn.
Somnade inte förrens klockan fyra eller något i morrse men syster
var snäll och lät mig sova till klockan tio då hon kom upp med Josef (vår kanin).

Inatt sover hon hos mormor så jag behöver nog inte
passa henne imorgon.

Just nu sitter jag och nördar Ronan Keating.
Jag älskar hans musik,så är de bara.




Postat av: Anonym

ronan keaton **



puss!

2010-08-07 @ 17:21:36

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback