Reebok skor?

Seriöst.. Allt snack om att dom är kalas bra 'dom bästa skorna' , 'passar alla' , 'gör så att bla bla bla...' Bara seriöst kör upp de snacket där inte solen lyser! (ursäkta mitt språk.) Men..de är nog dom obekvämaste skorna jag någonsin ägt. Passar inte alla,verkligen inte, dom som är födda med tex snea fötter (som jag) kan knappt gå två km i dom. Visst,skor à gör något med ens kropp,man får SKOSKAV! Mitt är gegantisk och gör ont så in i,tredje gången kg får skoskav av dom skorna på den foten,på den hälen,på de stället! Skinnet hinner knappt läka innan skorna river upp de igen.. Fuck Reebok.. Stack och köpte ett par andra skor idag! Svarta skor Reebok,grå/svart/rosa nya + skoskavet



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback