majs.

Tre skillnader mellan dig och din bästa vän:
1 . Dom har kort hår och jag långt.
2 . Dom inte lika långa som mig.
3 . Dom bor andra sidan vägen.

Tre likheter mellan dig och din bästa vän:
1 . Vi bor nära skog.
2 . Vi är släkt & heter Simonsson i efternamn
3 . Vi föddes alla tre blonda.

Vad hade din bästa vän valt?
solsemester / vintersemester - Solsemester
öl / cider  - Cider
lunar / bilddagboken - Bilddagboken
britney spears / christina aguilera - vet inte
myskväll / fest - Beror på vilket humör dom är på

Åtta frågor om er :
1. Hur många år har ni varit bästa vänner? - 15 snart sexton :D
2. Älskar ni varandra? -  Ja klart MAJS for ever.
3. Vad brukar ni göra? - skratta
4. Är ni vänner om 10 år? -  Ja.
5. Har ni nån gång kysst varandra? - kysst? nej men pussat :D
6. Skulle du kunna tänka dig och vara tillsammans med henne? - nej.
7. Skulle du kunna bo med henne? - Ja.
8. Har ni bråkat rejält nån gång? - nej de tror jag inte..
9. Är hon verkligen din bästa vän? -  Ja dom är bäst.


Amanda Matilda Josefine Simonsson
MAJS - kärlek


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback