you are my hero baby!

jaoooo,vandrade till mormor runt klockan elva
för att fråga tjejerna om de va okej och kolla på en annan bio.
och visst gick dom med på de.
Jag gick hem där ifrån runt tio i tolv och hämtade pengar och sånt.
sen vandrade jag tillbaka till mormor och sen åkte vi till stan vid tolv.
gvar där runt halv ett och gick på marknaden där.
trevligt värre.
Jag köpte en ring, mascara, eyeliner något skit till naglarna och ett par legings.
sen klockan två vandrade vi ner till bion.
vi kollade på dumma mej och den var faktiskt bra.
Rekomenderar att kolla på den faktiskt!
Just nu sitter jag hemma nere vid soffan med wilma & isabelle.
och kollar på förortsungar.
så uttjatad film men de får gå i alla fall.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback