Jag vet vem jag är,när jag är hos dig.

Ja, jag håller med om att..


Jag bara blir dåligare och dåligare på att hålla bloggen vid liv.
Och mindre kommentarer & läsare.
Men jag har väl bara mig själv till at skylla.
Men jag ska försöka att bättre mig på de här med bloggandet
&
försöka bli lika aktiv som jag var någonstans i mitten tror jag?
Men i alla fall, jag ska göra mitt bästa för att hålla bloggen vid liv.


Vidare till dagen som har varit.

Dagen, har varit helt okej.
Började med matte & slutade med Svenska.
Och någonstans i mitten utav hela dagen..
Eller nej lite mot slutet av skoldagen
näst sista lektionen hade vi idrotts prov.
Ja du hörde rätt, prov två dagar efter en hel veckas höstlov.
Men de gick flummigt bra.
De var galet enkelt
& nej skulle inte förvåna mig om jag typ får alla fel nu bara
för att jag skriver & tycker att de gick bra.
För så är de alltid.






Postat av: Anonym

håller med asså, prov är ju riktigt flummigt onödigt, haha.

2010-11-09 @ 21:43:38
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Pimpimborg

Nu är vinnaren utsedd i dagens snyggaste blogg!

Gå in och kolla på min blogg om det var du? :D



Kul att du ville vara med i min tävling, och hoppas du är med i fler som kommer framöver! / PimpimBorg :D

2010-11-09 @ 22:56:03
URL: http://pimpimborg.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; åh tack :D

2010-11-10 @ 03:07:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback