ont i huvudet? ne,du skojar med mig?

Jag har ont..


i huvudet och de är så inte okej.
Skolan idag har vatir helt okej.
Började med no och slutade med so.
trevligt.
Andra no lektionen idag var riktigt skoj.

Jimmie "min lärare"- Josefine,du är livsfarlig!
fem minuter senare..
Jimmie- Nej, nu är hon igång igen..

Vadå? bara för att jag älskar att ösa på lite
ektra mycket slat eller va de va(!?)
så betyder väl ändå inte de att jag är galen?
jajaja,skit i de nu.

Nu ska jag..

Plugga massor med engelska
och sen bara gå och sova och hoppas på att min
otroligt äckliga huvud värk kommer att försvinna.

Förövrigt så ha...

hatar jag falska vänner.
Jag verkligen hatar.
jag är så otroligt besviken på dig.
de finns inte ord för de.

Postat av: Sanna

sv; okej!:D

din design är jätte fin!

2010-11-15 @ 19:22:43
URL: http://sannakbss.blogg.se/
Postat av: Sielickiiiiiiiiiii

krya på diiiig >8D

2010-11-15 @ 19:31:29
Postat av: Sanna

sv; tack!:D

2010-11-16 @ 15:41:42
URL: http://sannakbss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback