dag fem.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.


kärlek för mig är något helt underbart.
kärlek för mig är när två personer är tycker om varandra väldigt mycket
you know när det pirrar så där i magen och när fjärilarna börjar dansa tango
ja de är kärlek.
kärlek för mig är när man älskar någon.
kärlek för mig är när man delar något med någon
när man delar allt precis allt.
kärlek för mig är helt enkelt något helt underbart.
kärlek är en lek en lek som inte många alltid får leka
en lek som är väldigt farlig men helt underbar
kärlek är en lek en lek om kärlek.
men leker helt enkelt en lek där man är kär?
ne,jag vet inte heller vad jag skriver nu.
men de kortfattat nu då..
KÄRLEK ÄR HELT UNDERBART!
Jag hoppas ni förstår vad jag menar? :D

och så här blir jag när jag tänker på honom.
Honom som jag är galet kär i.





btw..
Jag har varit i Kristianstad idag och köpt massor med julklappar
med min lillasyster för att my inte orkade hänga med.
men jag hade trevligt ändå.
träffade amanda & matilda där också.
trevligt värre.
&
min kväll har spenderats med att sitta och fixa med
emilias nya blogg.
hemskt vad hon byter blogg hela tiden.
men besök henne?
hon uppskattar de och blir väldigt glad!:)
klicka HÄR för att komma till hennes blogg!


massor utav kramar en förälskad josefine!♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback