Jo de är sant, jag har tråkigt

99 totalt meningslösa frågor

 

1.Fullständigt namn? – Hanna Pernilla Josefine Simonsson

2. Tycker du om din mamma & pappa? – Älskar dem snarare

3. Vart bor du? – i Blekinge

4. Bor tillsammans med? - Familjen

5. Husdjur? - Kanin

6. Färg på ditt hus? – Vit och Svart, tror jag?

7. När är du född? – 12 Mars 1996

8. Födelsemärken - Ja

9. Vilket år tog du studenten? - Tar den..2015 tror jag?

10. Något jobb? – Nope

11. När ska du sova ikväll? – 03:00 somnar jag kanske?

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Nej

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit? – Två mackor.

17. Dagens klädsel? – sleta joggingbyxor och stor tröja

19. Dagens sötnos? – Andreas, mihihi

20. Dagens roligaste händelse? – Jönssonligan, lätt

21. Har du många vänner? - Tillräckligt

22. Hur många har du kysst? – Vet inte hur de är med dig, men lite mer liv har jag än att hålla koll på alla, heheh

23. Vem kramade du senast? - ehm... Syster Wilma eller Kusin Isabelle, minns inte eheh

24. Hur många vill du ha sex med? – 666 minst

25. Hur många har varit otrogna med dig? – En vad jag vet

27. Har du pojk-/flickvän? - Nope

28. Vem pratade du med i telefon senast? - My

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – My; Du ringde? ♥

FAVORIT:

31. Film? – Bumbibjörnarna

32. Låt? – The mess I made - Parachute

33. Mat? – Kyckling

34. Dryck? - Vatten

37. Stad? – Karlshamn & Kristianstad haha

38. Land? – Sverige

39. Ämne i skolan? – Svenska

40. År? - 2012

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Viktor

42. Personen du kysste? - Palle

43. Gången du spydde? – två veckor sen?

44. Gången du grät? – Igår

45. Pizzan du åt? – Hemmagjord, helgen.

46. Gången du var i Göteborg? – somras någongång

47. Gången du var i Stockholm? – Aldrig varit där

48. Gången du var full? - Två veckor sen.

49. Gången du var hög? – Aldrig varit

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - ingen helst

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - LUNARSTORM ♥

58. Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? - inget helst

60. Svart hår eller blondt? - Blondt

61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon

62. Choklad eller lakrits? – CHOKLAD ♥

63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - COCA-COLA ♥

66. Pizza eller kebab? - KEBAB ♥

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? – Går inte att välja

69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Familj, Släkt, Vänner och framför allt mina kramdjur :')

71. Personer du hatar? – Hatar ingen, men tycker väldigt illa om ett par

72. Personer som sagt att de älskar dig? – Räknar inte

73. Personer du hånglat med? – Ingen aning

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Vet inte

76. Gånger du haft minnesluckor? – varje helg..

77. Piercingar har du? - 9 eller 10 vet inte ahha

78. Personer du saknar just nu? – För många

79. Gånger ditt hjärta brustit? – Tappat räkningen

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – Joel kinnaman

81. Ska du träffa imorgon? – Familjen i alla fall
82. Sjöng du senast för? - Mig själv

83. Hade du senast en msn-konversation med? - oj..galet längesen man var där men...Viktor? kanske de va

84. Spelade du tv-spel med senast? – Pappa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – vet inte, Andreas kanske ;) hahh

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - för många

87. Förtjänar att dö? – Vet inte, inte någon i min närhet

89. Vill du sova bredvid inatt? – han.

VAD:

90. Gör dig glad? – solsken & värme, kärlek, pengar, vänner

91. Gör dig ledsen? – Bråk, lögner, v.

92. Vad vill du helst göra nu? – Ta ett bad, sola &&& GYMMA :(

93. Önskar du att du slapp göra? – Hosta

94. Vill du ha nu? – En hög med pengar

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En jordgubbstårta hade varit gott, haha

96. Längtar du till? – Studenten

97. Tycker du om dina betyg? – nja

98. Ångrar du i ditt liv? – Ångrar inget, hade jag inte gjort allt jag gjort skulle jag inte vara där jag är nu.

99. Är det bästa som har hänt dig? – Jessika, Alva, My, A&M, Familjen, Andreas, Dennis, Philip, Adam, Winston, Isabelle, Sara, Christian osv osv



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback