en värld, ett liv, helt upp och ner

HEJ VÄRLDEN!
 
Denna veckan har varit helt upp och ner, men de har ju helt enkelt sin förklaring. Dock ska vi inte riktigt ta upp de här.
Men, satt och tänkte lite för mig själv nyss och.. kom fram till att, jag inte gjort något större fel osv.
Känns lite som att vara med i en drama film där jag är en utav huvudrollerna.
 
Hela veckan har jag kännt att jag kört en heldel dubbel moral eller ja i alla fall nu i helgen, men kan helt ärligt säga att jag faktiskt inte vet vart jag har mig själv längre, vilket gör att jag gör en heldel dumma saker.
Eller kan tyckas vara väldigt dumma, dock kör jag lite egoistiskt just nu och de här får faktiskt mig att må bra.
Vilket kan vara svårt för både mig och min omgivning att acceptera och förstå.
 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback