Dag 30 - Berätta om ditt liv och hur det kommer att vara i framtiden

Mja... Finns väl inte så mycket att berätta egentligen.
Jag..Har liksom ett kanon liv bara det att just nu är jag ute och seglar lite.
Har inte riktigt kontroll över mig själv osv.. Vilket jag anser är väldigt jobbigt.
Annar är mitt liv helt enkelt awesome, jag är omringad av folk som betyder gudomligt mycket för mig och har en underbar familj och fantastiska vänner.
 
Mitt liv i framtiden..  Har inte en aning, förhoppningsvis landat och slängt den där segelbåte, är också åk sjuk..så tänk då alla vågorna..
Nej, men min framtid kommer vara bra, kommer ha en bra utbildning och ett bra liv liksom.
Kommer ansöka om att komma in på en ett års utbildning till att bli billackerare och förhoppningsvis jobba med det.
&&& hitta en underbar pojk som jag kommer leva med livet ut! :D
 
Slänger in en bild i detta inlägget också bara för att det blev hyfsat långt. ((:
Ha det bra!
 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback