jag är med och tävlar...

Helgen har varit kanon bra! :D
Hade studiedag i Fredags och den till bringade jag tillsammans med en massa människor.
Först åkte jag in till karlshamn med mormor och morfar & syster.
Köpte bikini och klippte mig.
tror hon klippte av upp mot 20 cm..
så långt hår? nej inte längre.
Men jag gillar de! ;)
Vi var i stan till ett någonting skulle jag tro.
& sen vid fem stack jag och hämtede my och körde vidare
till Karlshamn igen för att kolla på Österslättsskolans musikal tillsammans med Amanda & Matilda!
Oh gud va bra & rolig den var! :D

Efter musikalen så åkte jag och my runt i karlshamn och gjorde ingenting.
drog till donken och köpte pommes och sen vidare in till torget för att träffa och hänga lite
tillsammans med Anton , Johanna , Dan & Oscar.
Dom gav ut gratis pannkakor!
vilka snälla vänner va?
gav till alla och man fick hur många man ville.
dock var jag proppis!

sen stack vi hem och jag var hemme runt klockan ett. ^^

Igår varjag vid stenbacka hela dagen tillsammans med underbart folk.
De var Beachvolleyturnering, riktigt skoj.
dock kolalde jag abra på och fick ett sönder bränt ansikte på köpet..
shit va solen stekte.

och idag blir de att plugga plugga plugga  & åter igen plugga.
prov på måndag..
& sen ska jag vandra hem till Amanda & Matilda för att färga hennes hår!



För den delen så är jag är med och tävlar om en One piece från Chillunited.se hos Johannalicious
delta
du också! ;)

Postat av: Johanna

jättekul att du är med och lycka till! :)

2011-05-22 @ 14:52:26
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! du har en underbart fin design och bra blogg :)<3

2011-05-23 @ 19:37:44
URL: http://liswaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback