samma start igen.

Gårdagen tillbringades också med tjejerna i karlshamn hemma hos Carola.
(Amanda & Matilda´s mamma.)
Alltid lika trevligt.
Åkte dit runt klockan fyra och fikade lite och fixade oss.



tjugo över sex började vi vandra hem till Erik på kalas.
Vart där vid fem-tio i sju.
riktigt trevligt.


De bjöds på smörgåstårta & kladdkaka.
som vanligt så var de massor med skratt.

Vid elva halv tolv startade vi två filmer en film i ett rum och en annan film i en annan.
hoho,dock kan jag inte på stå att någon utav dom var så bra...
vandrade mellan rummen lite sådär.

tröttnade till slut och plaserade mig på golvet och höll på att somna.
riktigt gott golv alltså!
där skulle jag kunna sova i en vecka.
Mamma kom i alla fall och hämtade mig och my vid två.

Postat av: Sielicki

vadå för filmer josefine? :d lite misstolk hihi .. <w<

2011-03-20 @ 14:33:56

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback