helg!

heeeeeeeeeeeelg och de är dags för fredags mys om de så är de sista jag göra!
osv...


Imorgon ja IMORGON blir jag hela 15 bast.
som jag själv anser är väldigt tragiskt eftersom om jag själv
skulle ha fått välja så hade jag fyllt hela 5 år igen.
Men nej då..tyvärr så funkar de ju inte sådär.



I alla fall så kommer min dag imorgon att se ut så här..
Åker troligtvis till kristianstad med pappa och bror.
sen kommer mormor , morfar , farfar & Iris till oss och firar mig.
Dock sticker jag iväg med My , Amanda & Matilda till Asarum till Stenbacka något grej
och har filmkväll med någonting med kyrkan om jag har fattat de hela rätt?
och där kommer vi träffa David & Anton alltså två utav konfirmations ledarna :D :D :D
kommer bli kaonon tror jag då allt.
Det börjar klockan sju och kommer inte hem förrens runt halv tolv.
jaaaaa, så kommer min födelsedag se ut.





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback