jag förstår inte.

hur kan ni bara leva med er själva när ni håller på så här?
att springa runt och förstöra för två personer.
att hindra kärleken som håller på att skapas.
jag förstår inte hur ni tänker, inte alls.
jag försöker förstå men de går inte.
går inte alls.
jag bad aldrig om er åsikt, jag gör mina egna val och jag vill chansa.
jag vågar chansa.
förlorar jag någonting på det,ja
då får jag ta den smällen.
men jag gör vad jag vill när jag vill & hur jag vill.
så länge jag är lycklig så länge jag är glad, ja så länge jag är det är de rätt så är de så det ska va.







Postat av: Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)

Kolla gärna in på Gniztra.com

Har allt en tjej behöver och vill ha ;-)

Puzzz

2011-06-14 @ 19:55:41
URL: http://www.gniztra.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback