godnatt..

jag ger upp.

med röd fyllda ögon
med våta kinder
med huvudvärk till tåna
& lika mycket hat som sorg
så säger jag god natt för ikväll.


Mamma?
-jag älskar dig.♥

Postat av: nadja

vad står på hjärtat tell me tomorrow!

aldrig försent för att slå en pling det vet du!!!!!

2011-01-20 @ 22:27:02
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2011-01-21 @ 10:37:29
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: natalie med kärlek

Hallå!



Natalie heter jag och är arton år.

Skaffade silikon vid sjutton årsålder.

och säger alltid vad jag tycker och tänker.

och jag hatar folk som kastar skit på varandra för egentligen handlar allt om avundsjuka. Bättre att ge en komplimang tycker jag :)



Skulle vara kul om du ville följa min blogg som handlar om mitt liv, där fest shopping kärleksproblem och allt möjligt uppstår!

och inom en kort tid ska jag göra en rolig sak. Läs och häng med i äventyren.



nattape.blogg.se



Hugs & Kisses

2011-01-21 @ 15:30:00
URL: http://nattape.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback