de är dags för..fredags mys?



Detta är mitt 300:rade inlägg.
nästan stolt.. faktiskt.

Hade datorn med mig idag också kolla de på step up 2 the streets efter datakunskapen
med Matilda fast vi snabb spollade mest tills där dom dansade.
PÅ b-språket svenska för min del så kollade jag och amanda
på beck i ett eget rum, fett chill.
Med andra ord har dagen varit bra.
MEN, jag åkte hem efter lunchen typ för att jag mådde inte bra.
hade riktigt ont i magen..trodde jag skulle dö.
men i alla fall det är bättre nu men jag har fortfarande ont.
Världens bästa mormor hämtade mig tack oh lov!
när jag kom hem så gick jag och la mig direkt och vaknade halv fem
då dom roppade där nera att vi skulle äta.

Vad resten utav kvällen kommer att spenderas åt har jag inte en blekaste aning om.
får se vad som händer om det händer någonting över huvud taget.
brukar ju ändå vara helt okej dött och tråkigt under helgerna..

Postat av: Alexandra

härligt med fredagsmys :)

2011-01-14 @ 21:36:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej hej :) Jag hoppas allt är bra med dig!

Jag har precis startat en webbshopp med superbilliga smycken. Kika gärna in :) du hittar den på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html#comment



2011-01-15 @ 03:27:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback