beck |

bloggade inte igår.
men jag gjorde inte så mycket.
passade lillasyster och kusinnågra timmar.
och sen kom emilia & nellie w.
trevligt.

idag har jag bara kollat på film som jag har gjort sen i söndags natt med emilia.
beck film efter beck film.
fast jag kom på inatt någongång under två då jag låg och kollade på avsnitt
19(!?) tror jag de va.
i alla fall,då kom jag på att jag inte kollade i ordning alls..
efter avsnitt 19 blev de avsnitt 2 och  aah..
ne..
ska fortsätta kolla på beck har 12 avsnitt kvar.
förövrigt så har jag slingat håret igen..men som sist
blev de ingen skillnad!?
jag hade köpt en mörk blond hårfärg..och jag har ljus blond hårfärg
och de blev INGEN(!?) skillnad alls.
blir till att köpa ännu en till hårfärg.. får väl köpa ljus brun nästa gång..

Nee. skriver mera sen.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback