dunder..

Ett dunder stort tack till dig nadja
för två helt undebara och sletna dagar.
jag älskar dig och du är helt klart bäst!

Har haft studiedag idag riktigt skönt.
fast fick dock inte sova speciellt länge för lillasyster
och in och växte mig runt åtta-nio och ville ha frukost.
men jag lät nadja sova för hon sa dagen innan att hon absolut
inte skulle vakna förrens över nio.
så ja..hon vaknade i alla fall runt klockan tio.
vi har inte gjort någonting idag suttit vid en var sin dator
och cpat satan.
sjungit och fått spader på lillasyster.

:)

" du får mig verkligen att må dunder bra! "

Postat av: nadja

aaaaw!!!

jag älskar dig min bästa vän! du får mig att må huuuur bra som helst.. alltid piggar du upp mig!!!!!!

2011-02-03 @ 21:09:27
Postat av: CLAUDIA

Sv: Jo med mig är det bra :)

2011-02-04 @ 14:24:35
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback